Το βιβλίο του Νίκου Κανέλλου, υποψήφιο στα Βραβεία Βιβλίου του Public

Το βιβλίο του Νίκου Κανέλλου, υποψήφιο στα Βραβεία Βιβλίου του Public

Έχουμε πεί αρκετά για τον εκπαιδευτικό Νίκο Κανέλλο κι έχουμε συζητήσει για την προσφορά του και την νεωτεριστική ματιά του στην ακαδημαϊκή εκπαίδευση.

Σήμερα θα ασχοληθούμε με τον συγγραφέα Νίκο Κανέλλο, μιας και το βιβλίο του “Τελικά πώς σκέφτεται ένας καταναλωτής” είναι υποψήφιο ανάμεσα σε άλλα βιβλία, για την ανάδειξη των βιβλίων της χρονιάς από το κοινό. Τα Βραβεία Βιβλίου της γνωστής αλυσίδας Public, διεξάγονται για 8η συνεχή χρονιά και στόχος είναι να δώσουν στο κοινό την δυνατότητα να αναδείξει τα αγαπημένα του βιβλία ανα κατηγορία.
 

Το βιβλίο του ιδιαίτερα αγαπητού συμπολίτη μας, που διαγωνίζεται στην κατηγορία Ελληνικό non-fiction (δοκίμιο, έρευνα, βιογραφία, μαρτυρία, πολιτική, οικονομία) πραγματεύεται ένα διαρκές ερώτημα που προβληματίζει τον επιχειρηματικό κόσμο: Τι είναι αυτό που πείθει έναν καταναλωτή να πατήσει το "buy button"; Ποια κρίσιμα ερεθίσματα λαμβάνει προκειμένου να πάρει μια αγοραστική απόφαση;

Για πρώτη φορά επιχειρείται η ουσιαστική σύνδεση της βιβλιογραφίας του μάρκετινγκ και της συμπεριφοράς καταναλωτή με την εμπειρία της αληθινής αγοράς. 16 υψηλόβαθμα στελέχη μεγάλων εταιρειών και επιχειρηματίες σχολιάζουν την ακαδημαϊκή θεωρία με σκοπό τη ρεαλιστική ανίχνευση των αναγκών ενός καταναλωτή. Αναλύονται σύγχρονες έννοιες του μάρκετινγκ όπως το Νευρομάρκετινγκ και το Ολιστικό μάρκετινγκ. Στην τελευταία ενότητα υπάρχει ακόμα μία καινοτομία: η αντιμετώπιση του Πολίτη ως Ψηφιακού Καταναλωτή. Σχολιάζουν σημαντικά πρόσωπα της πολιτικής σκηνής.

Το σημαντικό της υπόθεσης όπως λέει κι ο Νίκος, είναι οτι οι θεωρίες κι οι αναλύσεις κάποτε τελειώνουν, εκείνο που μένει όμως είναι οι άνθρωποι. Και για αυτό, έχει αποφασίσει από την πρώτη στιγμή της κυκλοφορίας του βιβλίου, να διαθέσει όλα τα κέρδη σε κοινωφελείς σκοπούς!

Εμείς το διαβάσαμε και μας άρεσε. Και φυσικά μπήκαμε στο site των βραβείων και το ψηφίσαμε!

Μπορείτε να το ψηφίσετε κι εσείς εδώ.

Μην ξεχάσετε φυσικά να το αγοράσετε, ενισχύοντας έτσι την προσπάθεια του Νίκου να στηρίξει δομές που χρειάζονται οικονομική βοήθεια, όπως η Κοινωνική Μέριμνα Μοσχάτου και η Μουσικοκινητική Ειδική Αγωγή για ΑμεΑ στον Ταύρο!

Από εμάς στο City Status, Καλή Επιτυχία Νίκο!